Постинг
18.03.2012 09:16 -
СКРИТИТЕ АКТИВИ НА ВАШАТА КОМПАНИЯ
Автор: yordanplamenov
Категория: Бизнес
Прочетен: 690 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 21.10.2012 14:44
Прочетен: 690 Коментари: 0 Гласове:
5
Последна промяна: 21.10.2012 14:44
СКРИТИТЕ АКТИВИ НА ВАШАТА КОМПАНИЯ
За да откриете скритите активи на вашата компания, вие просто трябва да осветите "тъмните ъгли" на вашия бизнес.
Скрития актив може да е стар или недоразвит проект, както и сбор от продукти и отношение с клиентите. Ако ги съберете можете да формирате дори нов бизнес.
Веднъж след като разпознаете кои са вашите активи, вие трябва да ги оцените. По този начин ще измерите диференциацията на вашата конкурентноспособност.
За да откриете скритите си активи, трябва да минене през няколко стъпки:
1. Оценете истинското състояние на вашия бизнес;
2. Оценете пълния си потенциал;
3. Представете си как би изглеждал вашия бизнес няколко години напред в бъдещето (разгледайте го от няколко различни гледни точки);
4. Направете някакъв вид сравнителен анализ (например-SWOT анализ);
5. Идентифицирайте активите и разберете дали създават нови опции, или ползват други;
6.Когато решавате кой активи да използвате се придържайте към критерии като: шанс за прилагане, повторяемост и др.
За да откриете скритите активи на вашата компания, вие просто трябва да осветите "тъмните ъгли" на вашия бизнес.
Скрития актив може да е стар или недоразвит проект, както и сбор от продукти и отношение с клиентите. Ако ги съберете можете да формирате дори нов бизнес.
Веднъж след като разпознаете кои са вашите активи, вие трябва да ги оцените. По този начин ще измерите диференциацията на вашата конкурентноспособност.
За да откриете скритите си активи, трябва да минене през няколко стъпки:
1. Оценете истинското състояние на вашия бизнес;
2. Оценете пълния си потенциал;
3. Представете си как би изглеждал вашия бизнес няколко години напред в бъдещето (разгледайте го от няколко различни гледни точки);
4. Направете някакъв вид сравнителен анализ (например-SWOT анализ);
5. Идентифицирайте активите и разберете дали създават нови опции, или ползват други;
6.Когато решавате кой активи да използвате се придържайте към критерии като: шанс за прилагане, повторяемост и др.
Вълнообразно
Получаване и управление на клиенти за ва...
Получаване и управление на клиенти за ва...
Google сведенията сграда в-House Startup...
Получаване и управление на клиенти за ва...
Google сведенията сграда в-House Startup...
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 24