Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2014 10:08 - Моето Бъдеще… УТРЕ, запечатано във всяка моя стъпка…
Автор: yordanplamenov Категория: Бизнес   
Прочетен: 905 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 04.04.2014 12:39


Моето Бъдеще… УТРЕ, запечатано във всяка моя стъпка…


        
  Бъдещето е онази пряка, която стой пред всички ни. Една посока- колкото близка, толкова и далечна за някои.

         Стане ли въпрос за Бъдеще, обаче стъпките към него започват от началото на пътя ни и… спират с… дишането. Хаотичните крачки те въртят в кръг, а премерената, правилна (колкото и относително да е това понятие) стъпка те води напред, не просто като посока. Никога не трябва да се оправдаваме „Има време. Бъдещето е пред нас.”,  бъдещето е пред тези, които карат времето да работи за тях и нямат пропуски между минутите.

         За светло бъдеще, говорят всички. И всеки се стреми към своето Добро. За мен бъдещето е извън представите за „подреден дом, добра кола, красива жена и една диплома … само за в рамка”.

        Не искам повърхност, а дълбочина. Не търся визия, а стойност. Не мисля въздушно, мисля всеобхватно. Не се пилея, „подреждам се”, градя се. Бъдещето е онзи път, който ме очаква. Той винаги започва и свършва с… човека. Когато има утре, има и време за промяна, за подредба на ценности, създаване на нови идеали и стремеж. Моето бъдеще е в Моето УТРЕ… УТРЕ, което започва от днес… Всеки ден се старая да уча… себе си на добро и красота. Уча се да не се пречупвам, дори когато се „превивам”, създавам си устойчивост и водя битка с наложеното „Какво бъдеще?! Бъдеще в България????!!!”… Бъдещето не е закотвено на определена територия, неговата почва е само в човека… Моята борбеност и моята вяра са онзи багаж, с който пристъпвам напред. Няма място за „Утре ли?! Утре е като днес?!”… Всеки ден е специален и всеки ден е неповторим. Бъдещето е в стремежът към усъвършенстване, в стремежът към промяна на настоящето към по-добре. Бъдещето не се рисува по календара с ограждане на дати и хвърчащи мисли на там, то е в изграждането на смисъл, ежедневното развитие и стремежи. За мен то е във влагането на знания, защото те са най-добрият водач напред. Неамбициозното тъпчене създава „неамбициозни следи”.

        Вярвам, че ме очаква добро бъдеще, защото то се крепи на нагласа и борбеност.

        Вярвам, че ще успея… да бъда ЧОВЕК… като пред него стой едно-единствено допълнение „УСПЕШЕН”.  Да се откажа от това е равносилно на „зачеркни утре”. Утре се изгражда от днес. Аз съм един млад човек, „пътуващ” с амбициите си във времето. А те са най-голямото богатство, защото само една цел те кара да растеш. Влагам в образование, отдавам енергия в контакти и отношения, поставям се в различни позиции и никога не мисля единствено от точката днес и точката „Аз”. Влагам в себе си… възпитавам се на всичко красиво, полезно и удовлетворяващо, събирам знания, информация и житейски опит. Инвестирам усилия, те носят желаните резултати и ни показват „времето” УТРЕ.

      „Прогнозата за „времето” ще е слънчева.”… това са „климатичните условия”, които зависят изцяло от човек и аз се стремя „никога да не ми трябва чадър”. В моето утре е СВЕТЛО, защото времето винаги е работило за мен… и аз за него.

     Благодарен съм, че го ВИЖДАМ. Благодарен съм, че ВИНАГИ съм гледал на него като на растение, за което трябва да полагаш грижи, за да даде плодове. Благодарен съм, че оценявам плода…от зародиш и не гледам на живота си като на … съществуване. Животът е в изграждането на УТРЕ… А моето Утре е запечатано във всяка моя стъпка…



Тагове:   човек,   утре,   добро бъдеще,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yordanplamenov
Категория: Бизнес
Прочетен: 30148
Постинги: 24
Коментари: 5
Гласове: 24
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031