ИЗГРАЖДАНЕ НА АУДИТОРИЯ В СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ
Това е с кратка статия за "малките" , които искат да ангажират публика чрез социалните мрежи и да получат най-добър резултат за парите си. И по-важното, ще се запознаем как да набирате огромен потенциал на онлайн ангажирана публика.
Когато става въпрос за успешна кампания в социалните медии, тя може да се окаже "мисията невъзможна" за един малък бизнес. По-долу съм разгледал някой от най-добрите практики за изграждане и запазване на публика в социалните мрежи.
Не всяка надежда е загубена за малкия бизнес, който просто няма ресурсите за една сериозна он-лайн кампания, ключът трябва да бъде качеството пред количеството. Ако не може да се конкурирате на платено ниво, тогава трябва да се съсредоточите върху изграждане на правилна аудитория.
Но с повечето социални платформи , въвеждащи реклама ( както Instagram и Pinterest) , и Facebook рекламата става все по - важна за вашата фен страница.
Добавете линкове във вашия леб сайт към страниците ви във Facebook и Twitter, добавете ги към вашите визитни картички и електронни подписи, както и към всички ваши рекламни материали. За бизнес, който не насърчава чрез платени канали, това е от особено голямо значение.
Не всеки бизнес има нужда от присъствие във всяка социална платформа. Някои фирми ще процъфтяват на визуално богати сайтове като Pinterest , Instagram и YouTube, докато други може да имат по-голям успех с 140 -знаковия формат на Twitter (въпреки , че е важно да се отбележи , че визуалните постове обикновено работят по-добре , отколкото само текстовите, независимо от платформата).
Facebook наскоро разхлаби своите правила за провеждане на конкурси на сайта , което е чудесна новина за малкия бизнес , които преди не можеше да си позволи цената на една сложна лотария.
Как сте изградили вашата аудитория в социалните медии ? Може да споделите в коментарите .
Резултати от маркетинг в социалните мреж...
6 Facebook съвета за маркетинга на Вашия...